Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2009 22:34 - Мацката
Автор: lesenkredit Категория: Бизнес   
Прочетен: 781 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 25.08.2009 23:00


image

В един бар влиза мъж с голяма грозна котка. Сервитьорката ги пита какво ще поръчат.
Мъжът казва, “Хамбургер, пържени картофи и кола” и се обръща към котката “А за теб?”, “За мен същото” казва котката.

Малко по-късно сервитьорката се връща с поръчката “Сметката е 9.50″, мъжът бърка в джоба си и вади точната сума.

На следващия ден, мъжа и котката идват пак. Той си поръчва хамбургер, пържени картофи и кола, а котката казва “За мен същото”
Отново мъжа бърка в джоба си и вади точната сума.

Това започнало да се повтаря всеки ден, докато един ден не влезли двамата и сервитьорката не ги попитала “Обикновенното ли?”
“Не, днес е петък вечер и ще ям пържола с печени картофи и салата”, казва мъжа. “Същото” казва котката.
След малко сервитьорката идва и казва, “Сметката е 32,62″.
Мъжа бърка в джоба си и вади точната сума.
Сервитьорката повече не могла да сдържи любопитството си и попитала “Извинете, но как успявате всеки път да извадите точната сума от джоба си?”
“Еми, да ти кажа,” казва мъжа,”преди няколко години, като почиствах бараката намерих стара лампа. Когато я потърках от нея излезе Джин и ми каза, че ще ми изпълни 2 желания. Първото ми желание беше, когато имам да плащам нещо да пъхам ръка в джоба си и точната сума да се появява в ръката ми.”
“Това е гениално!” казала сервитьорката.”Повечето хора си пожелават милиони или нещо, а ти винаги ще бъдеш богат!”
“Точно така. Дали ще искам литър мляко или Ролс Ройс, парите винаги ще са там” казал мъжа.
Сервитьоркта попитала “А каква е историята с грозната котка?”
Мъжът въздъхнал и отговорил “Второто ми желание беше висока мацка с голям задник и дълги крака, която да се съгласява с всичко, което кажа.”






KRIZA E 


image      Чудите се какво не е Наред



ЯДОСАНИ СТЕ НА ЦЕЛИЯ СВЯТ image




РАбоТиТЕ КАТО ЛУДИ НЕПРЕКЪСНАТО
image                                       A  ПАРИТЕ ИЗЧЕЗВАТ     image   





ИМА РЕШЕНИЕ , ЕЛАТЕ ПРИ НАС  -  0897/875345

image










 



Тагове:   Мацката,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lesenkredit
Категория: Бизнес
Прочетен: 34273
Постинги: 11
Коментари: 11
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930